مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-07فناوري

فارس من| اینترنت پرسرعت《گستج 》دیماه وصل می شود


مدیر روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با توسعه سایت فتح آباد فردوس روستای گستج به شبکه اینترنت پرسرعت وصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه《روستای گستج اینترنت ندارد》در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی پیگیری کرد.

علی کریمی سه قلعه اظهار داشت: در حال حاضر یک سایت توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در روستای فتح آباد شهرستان سرایان در دست اجرا است.

وی افزود: این سایت تا دیماه امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: اینترنت پرسرعت و آنتن دهی شبکه همراه روستای گستج شهرستان فردوس نیز از طریق سایت فتح آباد پوشش داده می شود.

کریمی سه قلعه یادآور شد: از ابتدای امسال حدود 50 سایت توسعه شبکه ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی اجرا شده که بیش از 80 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شده اند.

وی از 42 سایت شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در دست اجرای خراسان جنوبی خبر داد و عنوان کرد: این سایت ها تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اینترنت پرسرعت《گستج 》دیماه وصل می شود

فارس من| اینترنت پرسرعت《گستج 》دیماه وصل می شود